Šta očekuje medije u 2010.?

Medijski stručnjaci i urednici štampanih i elektronskih medija iznose svoja predviđanja za 2010. godinu. Napredak lokalnih medija, eksperimenti s naplaćivanjem web sadržaja i prelazak društvenih mreža u mainstream medijsku scenu najčešće su spominjana predviđanja medijskih eksperata i urednika u anketama koje su sproveli medijski portali Journalism.co.uk i FolioMag.

Prema mišljenju većine anketiranih novinara, 2010. će biti godina u kojoj će Internet društvene mreže konačno pokazati svoju profitabilnost, te će upotreba servisa poput Twittera i Facebooka dodatno porasti među tradicionalnim medijima. Debata o najboljim načinima naplaćivanja web vijesti će i dalje biti u centru pažnje medijske zajednice, te se očekuje da će medijske kuće eksperimentirati s ciljem pronalaženja najboljeg poslovnog modela, a neznatan oporavak od finansijske krize i pada oglašavanja trebali bi zabilježiti i štampani mediji. CNBC smatra da će televizijske i filmske kuće morati uložiti više resursa u borbu sa Internet videom, kome se predviđa daljnji rast popularnosti.