Poboljšano medijsko izvještavanje o etničkim i manjinskim pitanjima kroz trening za urednike i grupe građana
Svrha projekta je definirana kao:
• Poboljšanje vještina i znanja lokalnih radio urednika o pozitivnoj ulozi koju mediji mogu odigrati protiv diskriminacije i ksenofobije kao i u sprečavanju sukoba.
• Omogućavanje građanskih grupa (manjina i etničkih grupa, građanskih organizacija) uz razumjevanje medija i kako ih koristiti da se poboljša njihova svrha.
• Promoviranje najbolje prakse građanskih grupa u lokalnim medijima.
Direktne ciljne grupe projekta su bili:
- 6 urednika u lokalnim radio stanicama (Radio KONTAKT, Banja Luka; Radio PAN Bijeljina; Radio OSVIT, Zvornik; Radio GLAS DRINE, Sapna; Radio EFM, Sarajevo; Radio TNT, Travnik)
- 84 predstavnika civilnog sektora (naročito grupa manjinskih povratnika, žena i organizacija mladih, drugih građanskih grupa...)
Aktivnosti:
• Priprema i implementacija ''Treninga za trenere'' za lokalne radio urednike,
• Priprema i implementacija Radionice za predstavnike zajednice (predstavnike manjinskih grupa, žena i organizacija mladih, ekoloških grupa i drugih građanskih grupa),
• Promocija najboljih praksi.
Rezultati projekta:
Na kraju ovog projekta urednici 6 lokalnih radio stanica su:
- Usvojili znanja i vještine osnovnih pricipa prepoznavanja potreba zajednice kroz istraživačke metode,
- Educirani za trenere i u mogućnosti su za stvaranje bilo kakvih in-house treninga za svoje medijske kuće,
- Usvojili znanja i vještine o javnom zagovaranju i menadžementu community radio stanica,
- Postali svjesni važne sttateške saradnje sa predstavnicima manjinskih grupa i drugih građanskih grupa,
- U mogućnosti su da podijele iskustva sa drugima na lokalnim radio stanicama,
- Biti u poziciji da dijele ideje o community medijima drugima nudeći im mogućnost da dignu svoj glas putem medija,
- Povećanje profesionalnih kapaciteta za pokrivanje manjiskih i etničkih tema,
Na kraju ovog projekta predstavnici manjinskih grupa, povratnici, osobe sa invaliditetom su:
- Razumjeli funkcioniranje medija i kako ih najbolje iskoristiti,
- Usvojili znanje o tome ko donosi odluke u medijima po imenu i funkciji što će doprinijeti njihovom povjerenju,
- Educirani o temeljnim principima medijske prezentacije (izvještavanje i intervju),
- Educirani o osnovnim principima javnog zagovaranja,
- Sigurniji u podizanju svojih glasova,
- Biti češće zastupljeni u medijima,
- Sigurniji da će mediji prihvatiti njihov doprinos u dizajnu programa,
- Imaju osjećaj o ''zajedničkom vlasništvu'' nad radio stanicama.