Foto: Održana ulična akcija ”Čajanka-čaj za razmišljanje”
U organizaciji Udruženja Vesta danas je na tuzlanskom Korzu održana ulična akcija pod nazivom ”Čajanka-Čaj za razmišljanje”. Tokom akcije građanima su podijeljene naočale da dobro pogledaju kandidatske liste, čaj, kafa, kecelje i ostali promotivni materijal sa simboličnom porukom da dok piju svoju kafu ili čaj dobro razmisle kome će dati svoj glas na predstojećim izborima te da dobro pogledaju izborne liste.
Prema riječima koordinatorice projekta, cilj ove akcije je promocija bolje uloge i većeg učešća žena u bh. društvu, te promjena svijesti o poziciji i ulozi žene u bh. društvu. ”Inače, ovo je treća ulična akcija u okviru projekta ”osnaživanje uloge žene u društvu - 101 razlog zašto glasati za ženu” i dešava se u isto vrijeme u 11 bh. gradova. Uradili smo 140 edukativnih radionica i 11 javnih debata na kojem su učešće uzele poznate ličnosti našeg društva”, kazala je koordinatorica projekta Nela Hukić.
Osim u Tuzli, ulična akcija je organizovana u još 10 gradova, i to u Sarajevu, Banja Luci, Bihaću, Bijeljini, Bosanskom Grahovu, Bratuncu, Brčkom, Livnu, Mostaru, i Zenici. Udruženje Vesta implementira projekat, a djeluje zajedno sa još 12 organizacija na čelu sa TPO Fondacijom, Fondacijom CURE i Udruženjem INFOHOUSE.
U kampanji o najvećoj bh. inicijativi za osnaživanje uloge žene u BiH, prikupljene su izjave 101 slavne i poznate osobe, koje su dale svoj odgovor na pitanje: ˝Zašto glasati za ženu˝. Tarik Filipović, Miljenko Jergović, Svetlana Broz, Aleksandar Seksan, Boris Režak i mnogi drugi su dali svoj odgovor u sklopu ove inicijative za osnaživanje uloge žena.